Wednesday, December 22, 2010

Mulanya Di Sini...

Asslmualaikum.. salam 1 Malaysia.. buat suma pembaca2 yg budiman... cewah mcm buat karangan plak da.. haha.. ingat zaman sekolah dulu.. tp best gk la zaman dulu.. banyak kenangan2 manis yg best giler la katakn.. hah oleh kerana bnyk sgt so nak kongsi la ngan korg kat dlm blog nie.. haha.. urm pe nak tulis lg ae.. xtau la.. bnyk btul nak ceta nie.. nak mula kan mana ae..? hehe xpe kite kenal2 dulu.. urm sya.. tau aku haha.. nama aku Man.. mcm kat dlm profile tue la korg pun tau gk kan.. umo.. urm kalo aku tulis skrg tahun depan mesti da laen kan.. yelah aku bg tahun jew.. 1989.. kira muda gk la masi.. haha prasan.. kalo 1st korg kenal aku mmg agak pendiam gk la.. xpun korg ckp sombong ar angkuh ar mcm2 ler.. tp bila da kenal n rpat sket.. hah! baru ar kuar giler2 hahah.. nak test? try ler.. huhu.. aku nie asal dr kampung.. tp rasanya bley flexible kat mana2.. hehe yg penting.. ade duit.. sket pun xpe ar.. 2nd, handphone.. n ade bateri die.. haha pernah aku kena tinggal kat Sutera Habour lepas konvensyen dinner.. haha bateri flat.. adoi.. nasib ade pak guard dpt gk call abg aku.. hah bab nie nti aku ceta lebih haha.. urm k la tue jew dulu nti aku sambung gk.. k.. slm.. ^_^

No comments:

Post a Comment